Amennyiben parfümről van szó, szintén igaz, hogy létezik olyan néhány nagy világmárka, amelyet mindenki ismer, ha máshonnan nem, a reklámokból. A Givenchy parfümök egészen biztos, hogy nem hiányoznak a szótárunkból, ha illatokról van szó, ennek pedig megvan az oka, vagyis pontosabban fogalmazva, magyarázata.
Ez a márka egyike azon gyártóknak, amelyek rájöttek az építkezés csíziójára. Nem pusztán a termék rendkívüli, amit megalkottak, hanem a folyamatos megújulás képességét is sikerült felfedezni vállalaton belül, nem mellesleg pedig, gazdaságosan tudják működtetni a művészien megalkotott kompozíciót.
Egy laikus el sem tudja valójában képzelni, hogy mennyi különböző szakmát kell összeegyeztetni annak érdekében, hogy egy ilyen jellegű cég működni, nem mellesleg nőni tudjon. Az illatszakértők csupán egy részét képezik a háttércsapatnak, de a marketing és a pénzügy, a gyártás is szerves részét alkotja a gárdának. A Givenchy parfümök megalkotói valódi művészek, és ezt tágabb értelemben is mondhatjuk.